60 години непрекъснато развитие
Историята ни започва през 1962 година, когато е основана дестилерията за етерични масла в град Шумен.
През 80-те години се внедряват първите козметични линии. Продуктите на Лавена бързо намират своите потребители и предприятието се превръща във важен производител и износител на козметика.
60 години непрекъснато развитие
Историята ни започва през 1962 година, когато е основана дестилерията за етерични масла в град Шумен.
През 80-те години се внедряват първите козметични линии. Продуктите на Лавена бързо намират своите потребители и предприятието се превръща във важен производител и износител на козметика.
Лавена днес
Водещата ни роля на козметичния пазар в България се дължи на предоставянето на безкомпромисно качество и пренасянето му в различни продуктови серии.
Гордеем се с многопрофилно производство, с над 12 вида продуктови групи, в което се включват: кремове, олиа, шампоани, сапуни, пасти за зъби, козметични води и спрейове, гелове, детергенти, мокри кърпи и други.
Лавена днес
Водещата ни роля на козметичния пазар в България се дължи на предоставянето на безкомпромисно качество и пренасянето му в различни продуктови серии.
Гордеем се с многопрофилно производство, с над 12 вида продуктови групи, в което се включват: кремове, олиа, шампоани, сапуни, пасти за зъби, козметични води и спрейове, гелове, детергенти, мокри кърпи и други.
Европейско качество
Внедрихме система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO, GMP и НАССР.
Спазваме изискванията на ISO 9001:2015, добрата производствена практика (GMP) при производство на козметика и етерични масла, съгласно ISO 22716:2007 и HACCP при производство на хранителни добавки.
Европейско качество
Внедрихме система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO, GMP и НАССР.
Спазваме изискванията на ISO 9001:2015, добрата производствена практика (GMP) при производство на козметика и етерични масла, съгласно ISO 22716:2007 и HACCP при производство на хранителни добавки.
Инвестираме в бъдещето
Това нарежда Лавена сред най-големите козметични компании в България. Не спираме да търсим възможности и да се развиваме.
За да продължим да награждаме, през 2020 г. построихме нов завод за производство на мокри кърпи. Удвоихме складовите площи, модернизирахме производствените линии и лабораторията за контрол на качеството.
Инвестираме в бъдещето
Това нарежда Лавена сред най-големите козметични компании в България. Не спираме да търсим възможности и да се развиваме.
За да продължим да награждаме, през 2020 г. построихме нов завод за производство на мокри кърпи. Удвоихме складовите площи, модернизирахме производствените линии и лабораторията за контрол на качеството.
Любими продукти на поколения българи
Портфолиото на Лавена се състои от собствени марки и продуктови разработки с безкопромисно качество.
Вътрешният ни R&D отдел се грижи потребителските нужди и иновациите в съставките да бъдат в основата на създаването на нашите марки. Тази комбинация отваря врати във всеки български дом.
Любими продукти на поколения българи
Портфолиото на Лавена се състои от собствени марки и продуктови разработки с безкопромисно качество.
Вътрешният ни R&D отдел се грижи потребителските нужди и иновациите в съставките да бъдат в основата на създаването на нашите марки. Тази комбинация отваря врати във всеки български дом.
Клиенти в повече от 40 страни
Имаме пълната увереност в качеството на продуктите и практичните решения, които предоставяме.
Това ни дава възможност успешно да развиваме международните си партньорства и да налагаме нашите марки на 5 континента и в над 40 страни по света.
Клиенти в повече от 40 страни
Имаме пълната увереност в качеството на продуктите и практичните решения, които предоставяме.
Това ни дава възможност успешно да развиваме международните си партньорства и да налагаме нашите марки на 5 континента и в над 40 страни по света.
Твърдо вярвам, че ключът към успеха е в ръцете ни. Лавена е етична компания, която поставя на първо място високите стандарти в качеството и безопасността на продуктите.
Като добавим и експертизата, която имаме при създаването на марките ни, лесно градим партньорства и печелим лоялни потребители в над 40 страни по целия свят.
Константин Шаламанов
Изпълнителен директор