Директор за връзка с инвеститорите

Индустриален квартал, п.к. 114
Лавена АД
Шумен 9700
Телефон (054) 850 144
Факс (02) 850 119
Имейл tania.petrova@lavena.bg

Марките Maternea и Бочко взеха участие във форум „Академия за родители“

Лавена взе участие във форум „Академия за родители“, който се проведе на 18 февруари 2017г. в Sofia Event Centre, Парадайз Център, София. На събитието присъстваха повече от 30 вдъхновяващи лектори и 70+ водещи организации, както и много бъдещи и настоящи родители. Присъстващите получиха полезна информация относно бременността, първите грижи за новороденото, отглеждането на здрави деца и стъпките към едно успешно родителство. Maternea и Бочко посрещнаха посетителите на своите щандове, имаха възможност да отговорят на много въпроси и получиха положителна обратна връзка от своите потребители.

Лавена на Cosmoprof Хонконг!

Международното изложение Cosmoprof Хонконг се проведе от 15 до 18 ноември 2016 и бе 21-вото издание на най-популярното международно изложение за разкрасяващи и козметични продукти в азиатско-тихоокеанския регион. В него участваха повече от 2500 компания от над 45 държави. Лавена представи успешно марките си Maternea, Bebble, Footprim, My Rose of Bulgaria и Tetradent и се радва, че интереса към тях бе голям.

Maternea с обновен дизайн и нови продукти

От първи септември Maternea вече е с обновен дизайн! Той е проектиран да запази  своята стилистика и разпознаваемост, но да обхване разширения асортимент на марката. Този асортимент вече включва освен досега познатите ефективни и практични решения в грижа за кожата, и продукти за лична хигиена.  Гамата е обогатена с новите  Душ олио, Интимен гел и Загряващ антицелулитен крем-гел. Те са специално съобразени с нуждите на бременните жени и притежават всички гаранции на Матернеа. Марката вече може гордо да предложи пълна грижа за кожата – от нейното измиване до ежедневното поддържане на здравия й вид!

Обновеният сайт включва полезни съвети и много практична информация за бъдещата майка, която може да ползва през целия период на бременността и след това. Заповядайте на www.maternea.bg!

Лавена на Beautyworld – Дубай 2016

Beauty World Middle East 2016 в Дубай (15-17 май) бe 21-вото издание на най-голямото международно изложение за разкрасяващи и козметични продукти в региона. Лавена АД отново представи марките си Maternea, Bebble, Footprim, My Rose of Bulgaria и Tetradent и впечатли с богато портфолио и високо качество.

 

 

Марките Бочко и Maternea се включиха във форум „Бременност и Детско Здраве“

Лавена взе участие във форум „Бременност и Детско Здраве“, организиран от Puls.bg на 2-ри и 3-ти април 2016 г. в НДК. Събитието се радваше на висока посещаемост, която достигна около 2000 бъдещи и настоящи родители. Те получиха полезна информация от гост лекторите свързана с бременността, раждането и грижата за бебето и детето. Maternea и Бочко посрещнаха посетителите на своите щандове, радвайки се на голям интерес и много въпроси свързани с продуктите на двете марки.

Лавена на Beauty Eurasia – Истанбул 2016!

Международното изложение Beauty Eurasia ежегодно се провежда в Истанбул (21-23 април) и е важно за Балканския регион и Близкия Изток. На него Лавена представи марките си Maternea, Bebble, Footprim, My Rose of Bulgaria и Tetradent. Очакваме направените контакти да се превърнат в успешни партньорства.

Лавена отново участва на изложението COSMOPROF – Болоня 2016

За четвърта по ред година Лавена участва в COSMOPROF (18-21 март 2016 г.) – международно изложения за професионални разкрасяващи, козметични и СПА продукти. Марките, с които компанията се представи бяха Bebble, Maternea, Footprim и My Rose of Bulgaria. „Представянето ни тази година беше най-успешното до момента! Успяхме да създадем множество контакти, които очакваме да се превърнат в дългосрочни партньорства“, каза Евелина Иванова, директор бизнес развитие международни пазари на Лавена АД.

Подобряване на производствения капацитет в „ЛАВЕНА“ АД

„ЛАВЕНА“ АД е бенефициент на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие по процедура BG16RFOP002-2.001 „Подобряване на производствения капацитет в МСП“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. На 09.02.2016 г. дружеството сключи договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.001-1128-С01 с наименование: Подобряване на производствения капацитет в „ЛАВЕНА“ АД.

Общо допустимите разходи по проекта са в размер на 1 391 195,00 лева, като от тях 834 717,00 лева представляват безвъзмездна финансова подкрепа от Европейския съюз чрез ЕФРР. Продължителността на изпълнение на договора е 18 месеца.

Представяне на Лавена на изложение MENOPE – Дубай

Лавена показа своята продукция на българския щанд на Middle East Natural & Organic Products Expo в Дубай през ноември 2015 г. Марките, с които компанията се представи бяха Bebble, Maternea, Footprim и My Rose of Bulgaria. Посетителите имаха възможност да получат подробна информация за асортимента, качествата и предимствата на продуктите. „Радваме се, че се включихме в тазгодишното изложение и сме доволни, че можем да предложим интересни продукти с добавена стойност за тези пазари. Осъществихме полезни контакти, които са част от стратегическите ни планове за развитие в района“, каза Евелина Иванова, директор бизнес развитие международни пазари на Лавена АД.

Лавена подкрепя АБА (Алианс на Българските Акушерки)

За четвърта по ред година АБА проведе своята Академия за акушерки от 30 октомври до 1 ноември 2015 г. под мотото ”Акушерството – възможната практика”. Събитието беше открито от Емилия Казълова, акушер с 37 годишен опит и председател на алианса. Тя наблегна на значимостта на акушерката и ползите от нейната близост, и подкрепа за бъдещата майка не само по време на бременността и раждането, но и след това.

Вярвайки в тези ползи и благородните цели на академията, Лавена подкрепи  събитието и представи своите марки Матернеа и Бочко, с които се старае да бъде близо до бъдещата майка и да предоставя по-добра грижа за нея и нейното бебе. Продуктите Матернеа за бременни и наскоро родили жени предизвика интереса и одобрението на акушерките, споделящи една обща цел с марката – грижа и подкрепа в решаването на проблеми. Бочко, познатата на всички марка, представи обновените си опаковки, впечатлявайки с богат асортимент удовлетворяващ всяка нужда.

За Лавена обмена на информация със специалисти близо до майката и бебето беше ценен и ползотворен, за да може да предложи най-добрите продукти, съобразени с нуждите на потребителите.