Настоящата 2017 г. се очертава да бъде поредната интересна година в развитието на компанията ни.

Да си безспорен пазарен лидер в няколко категории, на един пазарен сегмент, в една държава и да продаваш милиони опаковки, предполага определен вид бизнес модел и стратегия. За да предложим нови марки в разнородни пазарени сегменти и / или други държави и континенти е необходимо бизнес моделът ни да отговори на новите предизвикателства.

Чудният свят на козметичните продукти е изпълнен с разнообразие от пазарни предложения и крайния потребител до голяма степен е пренаситен. Да имаш добри продукти, в добри опаковки, на добри цени, с доказано действие вече не е единствената формула за успех дори и да са предложени по правилния начин и на правилното място.

Днес успехът на малките и средните компании и на новите ни търговки марки е функция на успешното намиране на ключ към сърцето на желания от нас потребител. Да отговорим на очакванията му и да спазим обещанията си към него, ще бъде достойна награда за нашите усилия.

Лавена има ресурсите да се справи с предизвикателствата на новото време. Стъпваме на десетилетия традиции и не спираме на надграждаме експертизата си. Професионалното отношение и усетът към детайлите са част от корпоративната ни култура. Огромният ни опит в създаването на продукти за красота и здраве е реализиран чрез любовта и доверието на милионите потребители, които са избрали нашите продукти.

Стремежът на Лавена да се развива и ентусиазмът на всеки един от нас дават тласък да градим бъдещето си все по-успешно, нагоре и напред!

 

Константин Шаламанов

Изпълнителен директор

Lavena Core Values