Да ръководиш компания като Лавена, с над 55 години опит в козметичния бранш, е истинско предизвикателство.

Свидетели сме на истински бум в козметичната индустрия. Многообразието от търговски марки е на рекордно ниво. Иновативните продукти, нишовите категории и размитите граници между козметика и фармация правят избора на съвременния потребител все по-труден. Прилагането на правилна стратегия е ключът за оцеляването на производителя.

Предизвикателствата на днешния ден срещаме в повишаването на регулаторните изисквания, включително в страните извън Европейския съюз. Дерматологичните тестове, както и доказването на различни твърдения за качество и ефективност, се превръщат в стандарт за козметичната промишленост. Потребителите са все по-информирани за действието на различните съставки, пазарът става все по-взискателен.

Сигурен съм, че Лавена може да се справи с тези предизвикателства. След десетилетия трупане на опит, технологична и производствена експертиза продължаваме своето развитие. Създаването на продукти за красота и здраве е нашата мисия и това ни изпълва с ентусиазъм. Най-голямото възнаграждение за нас е изборът на милионите потребители. Тяхното доверие се стремим да оправдаем и задържим.

 

Константин Шаламанов

Изпълнителен директор

Lavena Core Values